reklama

Nadčasové otázky referenda boli pre súčasnosť nezmyselné?

Referendum je jedným zo znakov slobodného prejavu v slobodnej krajine.  Slovákom bol tento slobodný akt dožičený v podobe troch otázok, ktoré boli pre väčšinu národa podľa výsledkov a reakcií nezmyselné. Neboli však otázky predsa len kľúčové pre budúcnosť slovenských rodín a detí v tejto krajine? Pochopili sme ich zmysel správne?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Demänová, 14.3.2025

,,Volám sa Janko a mám 12 rokov. Mám brata Dominika, s ktorým šérujeme jednu izbu a občas sa aj hádame. Dominik má už 14 rokov a je v puberte. Máme skvelých rodičov, ktorí sa tiež občas hádajú a niekedy sa aj týždne nerozprávajú. Ale to sa dá ešte zvládnuť. Horšie je, keď doma cítiť alkohol, ktorý z duše neznášam. Moju mamu mám veľmi rád, aj keď si často vypije vodku. Valika je dobrá mama. Je milá, je s ňou sranda a stará sa o nás, až na ten alkohol. V septembri prišla o prácu, tak ju to dosť zobralo a teraz tá vodka :( . Mama Dana je iná. Alkohol neznáša tak ako aj ja. Chodí s nami do kina a pečie výborné koláče. Berie nás s bratom na tenis a často navštevujeme ich kámošky. Mama Dana pracuje v modelingovej agentúre, takže o kámošky núdzu nemáme. Často spolu cestujeme po svete. Naši rodičia sa majú veľmi radi. Skoro stále sa stískajú a bozkávajú a chodia všade spolu. Naše mamy sú fakt skvelé. Nie sú mi však jasné niektoré veci. Hlavne ma štve, že bratovi sa v škole spolužiaci vysmievajú, že má mamy lesbošky a že ktorá je v posteli muž a ktorá žena. Brata to vždy veľmi rozčúli, minule až plakal. Mne sa zatiaľ v škole nik nesmial, ale občas dorazia ku mne zvláštne narážky. Naše mamy mi vysvetlili ako to je. Že sa ľúbia a že ľúbia nás. Že si nás adoptovali, aby sa mohli o nás starať a vychovávať. Ja som tiež rád, že ich mám. Minule mi môj spolužiak Miro povedal, že sa jeho rodičia rozviedli a že k nim teraz chodí jeden chlap a že vyzerá, že bude mať nového otca. Už s ním bol aj na motokárach a na hokeji. To je super. Aj ja by som chcel mať takého otca. Je to vôbec možné? Môžem mať ja vôbec otca? Prečo ho vlastne nemám? Opýtam sa zajtra v škole pani učiteľky. Akurát máme sexuálnu výchovu a budeme preberať tému rodičovstvo a sex. Ozaj, vedeli ste, že sexom som vznikol aj ja? To mi povedala pani učiteľka Vierka. Zajtra v škole to bude dosť zaujímavé a isto bude aj sranda. Hlavne téma penisy a vagíny je zaujímavá. Pani učiteľka Vierka nám ukazuje všeličo, ale stále ešte veľa veciam nerozumiem. Nevadí, mamky mi to vysvetlia určite.Ak nie tak pani učiteľka. Pri najhoršom sa opýtam brata. ,,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento príbeh je samozrejme vymyslený. Podobný text v denníku školáka môže byť však realitou.

Marek Mensák

Marek Mensák

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jeden spraví niečo, dvaja spravia viac a spoločne urobíme veľa. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu